Cumu esse un gestore di a cumunità: cinque cunsiglii

Cumu esse un gestore di a cumunità: cinque cunsiglii
Se ti piace a cumunicazione è vulete amparà una professione cù assai prughjezzione, a pusizioni di u capu di a cumunità pò adatta à e vostre aspettative. Hè l'espertu chì si tratta in modu rispunsevule di gestisce a cumunicazione digitale di una grande o chjuca cumpagnia. Calchì volta, a credenza nasce chì u rolu di u gestore di a cumunità hè solu veramente decisivu in e grande cumpagnie chì anu un budgetu elevatu per migliurà u marketing è l'immagine corporativa. Tuttavia, a so cullaburazione hè particularmente significativa in a visibilità in linea di una piccula impresa chì rinforza a so differenziazione da a cumpetizione.

Ebbè, travaglia cum'è cumunità comunità offre opzioni impurtanti di sviluppu prufessiunale. Ancu s'ellu ùn vi scurdate chì, invece, ci hè un altu livellu di cumpetizione. Siccomu l'ambiente digitale hè cambiatu, hè una specializazione chì esige un aghjurnamentu cuntinuu. A furmazione permanente rapprisenta a strada da seguità per quelli chì travaglianu in questu campu. Altrimenti, s'ellu vi stallate in ciò chì sapete digià, pudete chjappà. Cumu esse un community manager? Sottu, spartemu parechje pruposte.

1. Corsi spicializati è cumplementari

Attualmente, pudete optà per una larga gamma di furmazione per i profili digitale. Per quessa, Hè cunsigliatu di selezziunà prugrammi cù un diploma ufficiale chì furmà i studienti in l'acquistu di novi cumpetenze è cumpetenze. I corsi di marketing deve esse à un livellu avanzatu. Hè ricumandemu di acquistà una preparazione olistica. In altri palori, hè pusitivu chì pudete seguità l'azzioni implementate. In questu modu, pudete evaluà i successi è l'errori.

2. Dominanza di e rete suciale

A gestione riescita di e rete soziale pone valore à a pianificazione cuntinua. Hè ancu cunsigliatu chì stu prufessiunale sviluppa una risposta adattata à una situazione di crisa. Tenite in mente chì u protocolu cuncepitu serve cum'è una guida per agisce cun determinazione se stu prucessu si trova in ogni mumentu. U prufilu chì travaglia cum'è un gestore di a cumunità hè un prufessiunale qualificatu chì hè implicatu accumpagnà ogni cliente in a realizazione di i so scopi. Per esempiu, quandu un espertu in questu campu travaglia per una cumpagnia, rapprisentanu i valori di l'entità.

Cumu esse un community manager: 5 cunsiglii

3. Networking in linea è offline

I cuntatti prufessiunali ponu esse assai pusitivi in ​​ogni settore. In particulare, quandu a persona hà cura di cumunicazione frequente è interaczione. Per quessa, a pratica di networking hè particularmente significativa à u travagliu cum'è un gestore di a cumunità. Stu prucessu ùn hè micca solu sviluppatu attraversu l'ambiente digitale, ma ancu in persona. Quelli cunnessioni apre porte à un livellu criativu. Puderanu ancu purtà à a nascita di novi cullaburazioni. De même, le réseautage favorise l'apprentissage par l'exemple et l'admiration pour l'autre.

4. Iniziativa

U curriculum vitae di un community manager hè arricchitu da quelli prughjetti in quale anu participatu in tutta a so carriera. Alcune di sti cullaburazioni sò ligati à diverse cumpagnie. Ma hè pusitivu chì u prufessiunale piglia ancu l'iniziativa di participà à i so prughjetti.

Per esempiu, un blog specializatu è aghjurnatu pò diventà a megliu lettera di presentazione per dumandà novi opportunità. U L'imprese valutanu positivamente l'iniziativa è a proattività in i candidati participà à un prucessu di selezzione. Un prughjettu propiu permette di participà da u principiu à u so prucessu di creazione. In listessu modu, vi aiuta à osservà a so evoluzione è i so punti di svolta.

Cumu esse un community manager: 5 cunsiglii

5. Pigliate a vostra marca persunale per travaglià in u settore

Hè cunsigliatu chì u vostru prufilu hè presente in ambienti assai prufessiunali cum'è LinkedIn o Twitter. Cusì, a vostra cunniscenza guadagna più visibilità. Se vulete travaglià cum'è un gestore di a cumunità, fatevi scopi realistichi. Vale à dì, avanza à traversu un prucessu di apprendimentu graduali è constante.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.