Agenda di l'Oposizioni di u Pompieru

Esse pompiere significa assai di più cà affruntà u focu, postu chì assicurerai a sicurità di e persone ma ancu di l'edifizii, qualchì volta rischendu a vostra vita. Ma a verità hè chì hà assai vantaghji è hè una pusizione permanente, per a vita. Se vulete sapè tuttu ciò chì hè necessariu per uttene a vostra pusizione di pompiere, quì vi dicemu.

Programmi aggiornati di esami di pompiere

Sottu truverete tuttu u materiale didatticu chì vi aiuterà à preparà a chjama per travaglià cum'è Pompieru. L'agendas sò aggiornati è sò in vendita, allora pudete prufittà di sta offerta per un tempu limitatu.

Inoltre truverete risorse in più cum'è dumande à scelta multipla cun cuntenutu di u prugramma generale è testi per preparà u psicotecnicu.

Pack di risparmiu
Cumprà>

Chjama à l'uppusizione à i spenghjifochi

Ci vole à dì chì stu tippu d'uppusizione hè autonomu. Cusì in pochi mesi pò esce per alcune cumunità è e seguenti, per diverse. Hè cusì, pò sempre variare è duvete esse attenti à i so annunci. Quist'annu sò stati cunvucati in diverse parti di a geugrafia spagnola. Unu di questi hè La Rioja, induve ci sò 7 posti chjamati, da u Gruppu C. A scadenza per candidature hè da 11/09 à 08/10 2018. Se vulete sapè più dettagli di a chjamata attuale, vi lascemu u ducumentu ufficiale.

Requisiti per esse pompiere

Pompieri chì travaglianu

  • Avè Nazionalità spagnola. Ancu se i cittadini di i Stati membri di l'Unione Europea ponu ancu participà.
  • Esse più di 16 anni è ùn supere micca l'età massima di pensione.
  • Esse in pussessu di una di e qualificazioni seguenti: Bachelor, Tecnicu Specialista, Tecnicu Superiore, Ciculu di Formazione di Livellu Superiore, o i so equivalenti. Deve esse ricordatu à questu puntu chì i requisiti ponu variare secondu e pusizioni offerte. Postu ch'elli saranu capaci di dumandà diplomi più alti s'ella hè cunsiderata cusì per svolge a pusizione specifica.
  • Ùn soffre micca di malatie o difetti chì impediscenu l'esercitu di e funzioni. Duvete presentà un certificatu medicu, rilasciatu da u vostru medico di famiglia, chì ne indica.
  • Ùn esse statu separatu da alcuna di l'Amministrazioni Publiche, per via di prucedure disciplinarie.
  • Be in pussessu di permessu di cunduce B, C + E. (Quest'ultima hè di solitu dumandata quandu si tratta di un locu per un cunduttore di pompieru)

Cumu scrivevi per l'esami di spenghjifocu

Per presentà candidature, i candidati devenu soddisfà i requisiti sopra menzionati. À iscriviti à e cumpetizioni di spenghjifocu Duvete compilà e candidature chì apparisce in l'Annessi di a chjamata. Unu di elli serà quellu ligatu à copre i dati. Mentre i seguenti seranu i meriti da valutà. Ancu se l'ultimu pò esse presentatu finu à cinque ghjorni dopu avè cunnisciutu u risultatu di u penultimu esame di l'opposizione. Ma ùn hè micca male di dumandà quandu avemu a dumanda coperta. Una volta chì a chjamata hè publicata, avete 20 ghjorni lavorativi per iscrivevi per l'uppusizioni.

La tassa da pagàPò varià ancu, ma serà circa 30,18 euro, cume era in l'ultima chjamata per u Gruppu C. I soldi seranu versati in un numeru di contu chì serà furnitu in a publicazione di a chjamata. Una volta finitu u termine, e liste di quelli ammessi è micca ammessi saranu publicati. Cum'è una ragione di esclusione, pò esse micca pagà i soldi o invià e dumande in u periodu stabilitu.

Prove d'uppusizione à u spenghjifocu

Camiò di u focu

Primu eserciziu: Parte teorica

  • Fase I: Risponde à un questionariu nantu à a parte legislativa è dinò l'agenda cumunu. Per sta parte averete un'ora è mezu di tempu.
  • Fase II: Risponde à un questionariu nantu à a legislazione specifica di a cumunità o di a pruvincia à a quale ci presentemu.

Secondu eserciziu: Prove fisiche

  • Scalata di corda liscia: U candidatu deve scalà una corda liscia di 5 m. Partendu da a pusizione seduta. Avete duie tentative per ghjunghje à a campana chì hè in cima di a corda. U tempu massimu hè di 15 secondi.
  • Pulsioni di barra fissi: U mentone deve passà sopra u bordu di a barra. Allora anderà in sospensione ma senza oscillazione.
  • Saltu verticale: E gambe saranu flette per fà u saltu ma i pedi ùn ponu micca esse separati da a terra prima di saltà. U saltu pò esse dichjaratu nulu se ùn cascate micca cù e gambe tese.
  • Sollevamentu di pesi: Parterete da a pusizione ulna supina, nantu à una panca, alzerete una barra cù 40 kg, u più grande numeru di volte, in 60 secondi.
  • 3000 metri di corsa: Viaghjerete sta distanza nantu à una pista in una strada libera.
  • Nuvola 50 metri liberi.
  • Test di ascensione à scala: Serà una salita libera nantu à a scala mobile à una altezza di 20 metri.

Terzu eserciziu: Psicotecnichi

Ancu se hè una parte obbligatoria, ùn saranu micca eliminatori.

Quartu eserciziu: L'esame medicu

Semplicemente per verificà chì u candidatu sia in a situazione medica è fisica per esse capace di svolgere a posizione selezionata.

Cumu hè l'esame

Impiegu di pumpieru

Cumu l'avemu menzionatu in a sezione precedente, l'esame consiste in a parte teorica, induve applicà i cuncetti studiati. L'altra parte principale hè l'evidenza fisica. Siccomu in elli hè misurata a putenza di u corpu superiore è inferiore, è ancu di i musculi pettorali o di a resistenza è di a facilità acquatica. Ci hè ancu una pratica in forma di psicotecnica è infine, un esame medicu.

In u primu eserciziu, o parte teorica, duvete ottene un minimu di 5 in ognuna di e so fasi per ùn esse micca eliminati. Se ghjunghjite à questu segnu, passerete à e prove fisiche. Per pudè li superà, duvete ancu passà a marca chì hè necessaria. I punteggi di ogni parte saranu aghjunti è u risultatu finale hè divisu per 5. Dapoi u primu, scala a funa è a prova di ascensione ùn entre micca quì, perchè devenu esse superati.

U terzu eserciziu, psicotecnicu, serà classificatu da 0 à 5 punti. Mentre per a ricunniscenza saranu valutati cum'è Apt è Not Apt. Quandu avete passatu tutte queste parti, ghjunghjerete à a fase di cuncorsu. Ùn hè micca eliminatoriu è hè solu a somma di tutti i meriti cum'è impieghi in relazione à a pusizione aspirata o corsi ufficiali di salvamentu o di prutezzione civile, frà altri. Tutti appareranu in u documentu di a chjamata.

Agenda di i pumpieri 

Cum'è in a maiò parte di l'esame competitivi, truveremu un agenda cumunu è una specifica per e diverse pusizioni à quale appiicemu. D’altronde, ci serà ancu a parte ghjuridica di a pruvincia o di a cumunità à a quale ci presentemu. Cumpariscerà sempre in a chjamata.

  • Argumenti 1. Regolamenti relativi à l'autoprotezzione è a prutezzione contra l'incendii: Codice Tecnicu di a Costruzione. Documentu di Base (SI). Sicurezza in casu d'incendiu. Regulamentu di l'installazioni di prutezzione di l'incendiu. Regulamentu di a sicurezza antincendiu in stabilimenti industriali.
  • Argumenti 2. Chimica di u focu. Introduzione. Triangulu è tetraedru di focu. Combustione di fiamma. Combustione senza fiamma. Carburante. Carburante. Energia di attivazione .. Reazione in catena. Prudutti resultanti da u focu. Sviluppu di fochi. Spargimentu di fochi. Classificazione di i fochi.
  • Argumenti 3. Carburante. Introduzione. Tipi di carburante. Proprietà di u carburante: valore calorificu, reattività, cumpusizione, viscosità, densità, puntu di accensione, puntu di infiammazione, puntu di autoaccensione, punti di infiammazione è splusivi, velocità di reazione. Tipi di fochi.
  • Argumenti 4. Tossicità di i prudutti risultendu in un incendiu.
  • Argumenti 5. Metudi di estinzione. Raffreddamentu, soffocazione, scuragimentu-diluzione, inibizione.
  • Argumenti 6. Stintivi. Acqua: Introduzione, pruprietà fisico-chimiche, proprietà di estinzione, meccanismi di estinzione, lance in i servizii d'incendiu, metudi di applicazione, limitazioni è precauzioni in u so usu, additivi.
  • Argumenti 7. Stinting media. Tubi, classificazione, caratteristiche, trasportu è piazzamentu di tubi, manutenzione. Parti di unione, raccordi, adattatori, forche, riduzioni. Lance, tippi di lance, usu, accessori. Altri materiali aduprati per spegne.
  • Argumenti 8. Stintivi. Agenti estinguenti solidi. Agenti estinguenti gassosi.
  • Argumenti 9. Idraulica. Introduzione. Idraulicu, Idrostaticu. Idrodinamica. Flussu. Densità è gravità specifica. Pressione. Perdita di carica. Equazione di scarica. Forza di reazione in lancia. Pompa idraulica. Tipi di pompe. Fenomeni associati à l'usu di e pompe.
  • Argumenti 10. Sviluppu di u focu interiore: Sviluppu di u focu in un scompartimentu, Sviluppu di u focu in una stanza / cumpurtamentu ventilatu, Sviluppu di u focu in una stanza / cumpurtamentu micca ventilatu, chì hè ventilatu in un stadiu più tardu, segni è sintomi di un flashover, segni è sintomi di un backdraught, diagramma di flussu nantu à u sviluppu di u focu. Tecniche di lotta contr'à u focu à l'internu. Estinzione d'acqua, tecniche di estinzione, metudi di estinzione, metudu offensivu, spegne di schiuma. Procedure d'intervenzione in incendi in zone chjuse. Attrezzatura è linee d'attacco, procedure di sicurezza. Mobilità è transizione, accolta - cunferma di l'istruzzioni da u capu di a squadra, emergenza per accidente di unu o più pompieri.
  • Argumenti 11. Schiuma, tippi di schiuma secondu a so urigine o u so meccanisimu di furmazione. Proprietà di estinzione. Classificazione secondu u concentratu di schiuma. Criteri di basa per sceglie i concentrati di schiuma. Caratteristiche principali di e schiume fisiche è di e schiume. Regolamenti spagnoli nantu à i veiculi chì affettanu u cuntenutu di l'attrezzatura di schiuma. Usu di schiuma in visite è manifestazioni.
  • Argumenti 12. Classificazione di l'attrezzatura in schiuma. Sistemi è tecniche per a furmazione di i sfarenti tippi di schiuma fisica. Scelta di l'attrezzatura di l'applicazione. Modi di applicazione di a sciuma.
  • Argumenti 13. Ventilazione operativa in incendi: scopu di a ventilazione. Metodi di ventilazione. Principii di ventilazione. Tattiche di ventilazione. Prucedure per aduprà a ventilazione tattica di u focu.
  • Argumenti 14. Incendi di furesta. Definizione di focu di furesta è legislazione statale applicabile. Fattori di propagazione. Tipi di fochi. Forme è parte di un incendiu forestale. Metodi di estinzione. Attrezzatura meccanica è attrezzi manuali per spegnere incendi forestali. Norme di sicurezza generali è specifiche.
  • Argumenti 15. Uncarcerazione. Introduzione. Strumenti aduprati per u salvamentu di l'accidenti di trafficu. Parti o elementi di u veiculu da cunsiderà in u salvamentu. Intervenzione in accidenti di trafficu. Sicurezza in l'intervenzione.
  • Argumenti 16. Apparecchiature di salvataggio è evacuazione. Introduzione. Scali di ganci, d'assalti o di perche. Scala estensibile o culisante. Scala elettronica. Scala di corda. Evacuazione discendenti. Tubi o maniche di evacuazione. Materassi d'aria. Scale automatiche è armi auto. Attrezzatura per salvà in altezza.
  • Argumenti 17. Identificazione di i materiali periculosi. Introduzione. Materia periculosa Regolamenti chì si riferiscenu à merci periculose. Classificazione generale di merchenzie periculose. Metodi d'identificazione.
  • Argumenti 18. Intervenzione in accidenti di merci periculose. Introduzione. Livelli di prutezzione. Caratteristiche specifiche di i vestiti di livellu III. Intervenzione in accidenti di merci periculose. Principii basi di azzione.
  • Argumenti 19. Custruzzione .Introduzione. Custruzzione: Strutture. Materiali aduprati in a custruzzioni.
  • Argumenti 20. Feriti custruttivi. Introduzione.Cundizioni di abitabilità chì un edifiziu deve risponde. Situazione custruttiva. Carichi chì gravitanu annantu à un edifiziu. Lesioni in l'edifizii. Manifestazioni di patologie. Metodi di cuntrollu di crack. Fasi di a ruvina di un edifiziu è misure currettive. Frana di terra. Puntellamentu è puntellamentu. Procedura di caduta secondu l'elementu dannighjatu. Puntellamentu. Servizii di puntellamentu.
  • Argumenti 21. Basi di bagninu. Rianimazione cardiopulmonare. Prestazioni in ferite, emorragie, amputazioni, Scossa, ustioni, fratture, dislocazioni, distorsioni, lesioni oculari. Immubilizazione, mubilizazione di pusizione ferita è di securità laterale. Azzione sanitaria in incendi strutturali.
  • Argumenti 22. Veiculi antincendiu. Introduzione. I veiculi di spenghjifocu è di servizii ausiliari. Standard Europeu 1846. Standard. Veiculi di spenghjifocu è salvata. Norma UNE 23900 è seguenti. Caratteristiche basiche di e pompe à acqua. Standard UNEEN 1028-2: 2003 + A1: 2008.
  • Argumenti 23. Apparecchiature di prutezzione individuale: I regolamenti per a prevenzione di risichi occupaziunali è l'equipaggiu di prutezzione individuale. Prutezzione individuale. Classificazione di Epis. Equipamentu protettivu persunale contra u focu. Vestiti di prutezzione chimica.
  • Argumenti 24. Lege 31/1995, di l'8 di nuvembre, nantu à a prevenzione di i Rischi Occupazionali. Decretu Reale 773/1997 di u 30 di Maghju, nantu à e disposizioni minime di salute è di sicurezza in quantu à l'usu da i travagliadori di l'equipaggiu di prutezzione persunale.
  • Argumenti 25. Prutezzione respiratoria. Introduzione. Prutezzione respiratoria. Risichi respiratorii. Periculi respiratorii. Apparecchiature di prutezzione respiratoria. Squadre dipendenti di i media. Squadre indipendenti da l'ambiente.
  • Argumenti 26. Cumunicazioni in emergenza. U prucessu in cumunicazione, elementi di u prucessu cumunicativu. Telecomunicazione. Radiocomunicazione.
  • Argumenti 27. Elettricità. Introduzione. Definizione di electricità. Lege è formule fundamentali in i circuiti elettrichi. Installazioni elettriche di alta è bassa tensione. Strutture per i consumatori. Effetti di l'elettricità nantu à u corpu umanu. Regulazione elettrica di bassa tensione.
  • Argumenti 28. Meccanica. Introduzione. U mutore à quattru tempi. Sistemi di distribuzione. Sistema di accensione. sistema di carburante in i motori à combustione interna. sistema di lubricazione. sistema di refrigerazione. sistema di frenu. Basi tecnichi. U mutore diesel.

Chì sò e funzioni di un spenghjifocu

Cum'è l'avemu dettu à l'iniziu, e funzioni di i spenghjifochi ponu esse parechje altre chè quelle chì avemu in mente.

Spenghjifocu 

Hè vera chì questa hè l'idea a più pupulare chì avemu per un spenghjifocu. Ma hè vera chì in l'uppusizione ci sò ancu d'altre pusizioni è pusizioni da fà. Beatitudine Spenghjifocu pò esse focalizatu nantu à e fureste o e zone verdi è ancu i lochi urbani.

Liberazione o liberazione di persone o animali

Questu indica chì oltre à spegne u focu, aiutanu ancu salvà à tempu e persone è l'animali chì sò intrappulati da parechji periculi. Puderanu digià periculi derivati ​​da un incendiu cum'è accidenti di trafficu o ferrovia, ecc.

Evacuazioni

Si pò dì chì hè un altru di i compiti più cumplessi chì un pompiere pò affruntà. Dapoi evacuazioni in casa per via di una inundazione o una fuga di gas finu à u risicu di crollu. Pò esse sia esterni sia interni.

Emergenze di merci periculose

Forse micca unu di i i travaglii più frequenti ch'elli devenu fà, ma qualchì volta hè necessariu. Mantene e merci periculose sottu cuntrollu hè ancu parte di unu di i compiti chì questi prufessiunali ponu fà, per esempiu, quandu ci hè una fuga di una sostanza tossica o infiammabile.

Urgenze minori

Avemu discusso i travagli à grande scala chì i pompieri facenu spessu. Ma hè ancu veru chì ci sò altri cum'è emergenze minori. Puderanu esse travagliu di prevenzione, picculi fochi o animali intrappulati.