Cumu urganizà sè stessu per studià diversi sugetti

Cumu urganizà sè stessu per studià diversi sugetti

U studiu acquista diverse prospettive sicondu u tipu d'attività. Quandu un studiente entra in u prugramma di un sughjettu chì li piace, hà un livellu più altu di piacè cà quandu passa nantu à u cuntenutu chì trova difficiule. Ma quantunque, L'urganizazione hè una di e chjave per u successu per ottene l'ugettivi di studiu durante u corsu. Cumu urganizà à studià tanti sugetti ? Vi damu qualchi cunsiglii in u post.

1. Cumu determinà a quantità di tempu in ogni sughjettu

Ci hè un criteriu chì deve esse usatu in a pratica. Dedicate più minuti à studià è à rivisione i sugetti chì presentanu un livellu più altu di difficultà. Ciò chì hè percepitu cum'è cumplessu pare ancu più cumplessu quandu u tempu di studiu hè postponatu per più tardi. Cumu evità chì sta situazione hè ripetuta spessu? Per esempiu, principià u dopu meziornu o a matina cù u sughjettu à quale avete bisognu di dedicà più spaziu.

2. Aduprà tecnichi di studiu à aiutà vi revue

A rivista hè chjave quandu analizà diversi temi in u stessu periodu di tempu. Quelli tecnichi di studiu chì aiutanu à riviseghjà i cuncetti digià analizati sò essenziali per rinfurzà l'apprendimentu. I schemi, i mape conceptuali è i sintesi sò utili. Ma ancu sottulinendu postu chì, inquadrando visualmente l'idee principali di u testu, li truvate facilmente.

3. Pigliate boni note

Pigliate un inventariu di e risorse chì vi accumpagnaranu durante u vostru pianu di apprendimentu. E note sò u cumplementu ideale à i temi chì sò parti di i libri. Note chì enfatizzanu l'idee principali sò ancu chjave per realizà a rivista. Per d 'altra banda, hè cunsigliatu di studià da i vostri propri annotazioni.

4. Studiu cutidianu è constantu

Ci hè un errore urganisazione chì pruduce effetti negativi in ​​u cortu è longu tempu: lascià u studiu per u ghjornu prima di l'esame. In ogni casu, per mantene parechji sughjetti aghjurnati, hè impurtante di mantene a coherenza durante e settimane. Cumu truvà un tempu è un spaziu per ogni sughjettu? Fate un calendariu è visualisate a pianificazione finale per anticipà a rutina di i prossimi ghjorni. Stu calendariu deve esse flexible è apertu à pussibuli cambiamenti. Tenite in mente chì l'urganizazione hè un apprendimentu in quale pudete ancu implementà e pussibuli cambiamenti.

Chì ghjè u vostru pianu per oghje ? Ùn lasciate micca finu à dumane.

5. Dati d'esame

Pigliate in contu diversi aspetti quandu pianificate u studiu. Prima, identificate un ordine di priorità è creanu una urganizazione chì hè allinata cù queste aspettative. Da l'altra parte, e date di l'esami stessi acquistanu una rilevanza particulare in u prucessu. Per esempiu, in i ghjorni chì portanu à una prova imminente, fucalizza più intensamente nantu à u sughjettu.

Cumu urganizà sè stessu per studià diversi sugetti

6. Ordine u materiale

U studiu di diversi sugetti richiede una pianificazione di u tempu ottimali. Una urganizazione chì hè chjave per creà un pianu d'azzione ordinatu. Cumu simplificà u prucessu di apprendimentu? L'ambiente deve esse adattatu à i bisogni di u studiente. Pigliate a cura di u materiale di studiu è urdinate e note di i diversi sugetti.

A libreria hè un mobili essenziale per cumplettà a scrivania è creà una atmosfera di cuncentrazione. In questu modu, in l'ambiente vicinu à a tavula pudete truvà e fonti d'infurmazioni chì avete bisognu di cunsultà.

È chì fà si pensa chì ùn avete più tempu per studià tutti i sugetti ? Dunque, ùn rinuncia micca à tutti. Decide nantu à quale scopu vulete fucalizza è perchè. Stabbilisce u vostru ordine di priorità.

Cumu urganizà sè stessu per studià diversi sugetti?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.