Sei motivi per studià i gradi di storia

Sei motivi per studià i gradi di storia
Parechji studienti sentenu una vocazione speciale per e carriere chì entranu in l'area di l'umanità. A storia copre diversi campi di a realità : cultura, arte, ecunumia, literatura, sinemà, filusufia, musica, antropolugia... Vale à dì, si pò fà un analisi cronologicu è tempurale di ogni tema inquadratu in un periodu storicu. I razzi di storia ùn guardanu micca solu à u passatu. In fatti, sò indispensabili per capisce megliu u presente è anticipà l'ipotesi futuri. In Training and Studies vi damu sei motivi per studià corse di storia in oghje.

1. A storia hè in cunnessione cù diverse discipline

In questu modu, hè una furmazione chì furnisce a preparazione desiderata per mette in opera in prughjetti chì sò custituiti da prufessiunali cù qualificazioni cumplementarii. Vale à dì, a storia hè assai prisente in squadre di travagliu cù una orientazione multidisciplinaria.

2. Capisce u passatu da u presente

I razzi di storia ùn solu presentanu un tour detallatu attraversu l'avvenimenti più pertinenti chì sò accaduti in diversi mumenti storichi. Si tratta di u studiu di diversi avvenimenti da una vista olistica. In altre parolle, ci sò numarosi variàbili chì facenu parte di un cuntestu specificu : cultura, valori, situazione ecunomica, custumi... Insomma, a cunniscenza di u passatu furnisce ancu una nova perspettiva di l'eventi accaduti in u presente.

3. Cunniscenza di l’omu

I diversi sugetti studiati in Storia Carriere sò direttamente ligati à l'essere umanu. Ci sò diverse carriere chì furniscenu risorse per approfondisce l'introspezione è l'autocunniscenza. In fatti, assai studienti principianu a Psiculugia cù a motivazione di cunnosce megliu. Per a so parte, a Filusufìa tratta i prublemi chì anu un valore universale : esistenza, morte, emozioni, amicizia, amore… A literatura hè assai prisente in Filulugia. È a lettura d'opere chì sò cusì strettamente ligati à a vita aumenta ancu a riflessione annantu à l'esistenza. Eppo, a Storia hè una carriera chì ci permette di sfondà in a natura di l'omu.

4. Numerosi temi di spicializazioni

A storia piglia parechje sfumature. Per quessa, quelli chì studianu u diploma ponu scopre un vastu catalogu di spazii di specializazione. Spessu, i prufessiunali chì studianu a storia travaglianu in u campu di l'insignamentu. Insegnanu classi è trasmettenu a so cunniscenza à i studienti. Ma ancu hè pussibule investigà diversi aspetti di u passatu. Per quessa, a preparazione di a tesi di dutturatu offre l'uppurtunità di realizà un travagliu di ricerca chì pò esse publicatu da un editore o finanziatu da una borsa di studiu.

5. Prufittate u piacè di leghje

A lettura accademica face parte di u prucessu di studiu di ogni carriera universitaria. A lettura hè chjave per cultivà a comprensione di u cuntenutu. Tuttavia, a lettura recreativa arricchisce ancu a vita culturale di quelli studienti chì studianu a storia è, per esempiu, piacenu à scopre biografie di persone famose. Da l'altra parte, a lettura porta ancu grandi lezioni à quelli chì cuntinueghjanu à amparà in modu autodidatta. Parechji stòrici decide di publicà libri nantu à diversi temi di ricerca chì suscitanu l'interessu di i lettori. Per quessa, e biblioteche è e librerie sò spazii culturali chì facilitanu a scuperta d’altri punti di vista è di altre voci.

Sei motivi per studià i gradi di storia

6. Alimentate u pensamentu criticu

U studiu di a Storia furnisce una vista olistica di u passatu. U studiente alimenta u so sensu criticu è a so capacità di riflessione. In cortu, avete più risorse per furmà una opinione aghjustata di a realità basatu nantu à a cunniscenza di dati oggettivi è cuntrastati.

Dunque, spartemu sei motivi per studià i gradi di storia (ma a lista pò esse allargata cù parechje altre ragioni).


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.